Det är utsidan som räknas, men vem fan vågar chansa?

vart hela helgen hos C. helt underbart mysigt då :P tycker verkligen om honom och hoppas att detta kommer kunna utvecklas till något verkligt seriöst.

M. skrev dock på msn innan, väldigt övertrevlig och så.. han måste veta att jag e tillsammans med C. eller? .. har ju verkligen inte försökt dölja det .. men jag vet inte, han har ju L. också.. så han kan ju ändå inget säga!

Mitt liv är i rätt bra balans nu känner jag.. satt och gjorde en bra/dåligt lista innan

Bra:
Tillsammans med någon som verkar vara universums undebaraste pojkvän
Åker tre veckor till Ungern nästa vecka :D
Snart är det jul och nyår!! :P
Skidresa till Branäs planerad med C.
Ansökan om mönstring beviljades :)
(förhoppningsvis) körkortet klart snart
o sen massa små saker som bara är allmänt bra!
ingen mer skola förrän efter jul
studenten snart
det är lov

dåligt:
fruktansvärt dåliga kost och träninsvanor det sista :(
trött!
dröjer 4 veckor innan jag får träffa C.
M. är fortfarande ett spöke i hjärnan ibland

sammanfattningsvis så är det en överhängande majoritet på bra sidan :P hade det vart en vågskål hade den tippat över ;)

ska dock starta mitt nya liv (igen) imorgon! starta dagen med en citrusdryck och sen stenhård träninG! under ungerntiden får jag väl nöja mej med att springa och dra ner rejält på all ohälsosam mat, det är tur att jag är såpass snål att jag inte orkar ge ut pengar på mat xD

mina ögon går i kors och min näsa leker vattenfall, ska gå o kolla på bonde söker fru ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0