I'm going to reclaim my life!

Har inte skrivit på länge men har varit så jobbigt att jag inte orkat..

M. har tagit all energi och jag har inget kvar, den sista tiden har varit upp och ner och han har ännu en gång bevisat att man aldrig borde lägga ner så mycket känslor i en annan människa.. det gör för ont när det går fel. Men jag orkar inte mer.. fick reda på att han under tiden han snackat om oss igen och sagt att han älskar mej o allt har haft en annan tjej.. jag orkar inte ens fördjupa mej i det.. nu är det dags för mej att släppa taget och gå vidare!!

Var på bio med wille idag :) Patrik 1,5 .. ruskigt bra film! och på lördag kommer christoffer hit ;) :) ser jag fram emot!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0