Intill dödens trött

Idag har det varit en tung dag, endast två lektioner men ändock var det traggligt att ta sig igenom den. Har man dessutom ambitioner som mina så är det dödens död att vara såhär seg. nu väntar i alla fall några timmar på gymet och sedan ut och övningsköra

Börjar ju närma sig det där me körkort nu .. ser fram emot det så fruktansvärt mycket men samtidigt har jag alltid sett det som en symbol för vuxenhet.. och jag måste erkänna att jag är lite rädd för att bli vuxen.

Blev galen i helgen då jag skulle välja outfit för utgående, hittade verkligen ingenting!! så nu har jag planerat in hela TVÅ resor till huvudstaden för att förnya min garderob :D vet ju dock inte var jag ska få alla pengar ifrån, men det löser sig nog..

Har inte fått något svar än från netto som jag sökte jobb på, visserligen var det bara en vecka sedan men ändå, behöver det ju verkligen.. vad svårt det ska vara att hitta ett extrajobb, speciellt när man bor i en sådan småstad som jag bor i.

Har ni någon gång känt att en annan människa inkräktar i erat huvud aldeles förbjudet mycket? just nu känns det verkligen lite jobbigt med M. Skickade några sms i helgen med honom men sedan var det lika dött igen, hur kan man efter 3 år bli sådana främlingar för varandra? när man har delat precis allt och stått varandra närmare än man borde kunna göra, hur är det då möjligt att se varandra över en folksamling och titta ner i marken gåendes därifrån istället för i alla fall lyfta handen till en hälsning. Det är tragiskt och även om vi var så eniga om beslutet gör det fruktansvärt ont. Jag antar att det är så att tiden läker alla sår, men samtidigt så kan tiden vara fruktansvärt långdragen..

nu ska jag baxa iväg med min träningsväska til gymet, ha det godis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0