Göteborgs tripp

Då har man vart på universeum hela dagen och vandrat, det var väl typ enbart elever ur fyran o femman.. o så vår klass då haha .. och för upplysnings skull kan jag berätta att jag går trean på gymnasiet ;) haha men men.. det var faktiskt ganska kul :) efter det besökte vi också Hotell Gothia, blev ganska imponerad faktiskt.. skulle jag vilja bo i någon gång :)

Kanske ska bliva maskerad i helgen, lite svårt sånt där.. funderar på indian kanske? nja vi får väl se ;)

kollar lite på idol, varför VARFÖR kan inte någon berätta för de flesta av de här människorna att de är värdelösa på att sjunga INNAN de går in där och gör bort sig för precis hela sverige. Tycker någon kompis eller familjemedlemm kunde vara så snäll och bespara dessa arma människor denna skam ..  och så kan jag inte släppa stackars andreas från förra gången .. men han var ju verkligen bra.. JO Jhide!!

nu ska jag nog lägga mej och päsa med min älskade katt i soffan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0