långsam, långsammare, min dator.

Under de sista 17 timmarna har jag hunnit med att gå powerwalk på åtta km, jag har hunnit samla upp 40 pers, åka 10 mil med buss, sitta och åka runt 6 timmar på båt, skrika på turister, prata (utomordentlig bra) danska, prata tyska, polska, italienska, engelska och till och med en liten hint franska. Jag har hunnit att bada på två stränder, vara skittaskig och somna till tonerna av winnerbäck. Äta, springa, åka minitaxi, svettas ihjäl och dansa.

så vad har min kära dator lyckats uträtta på samma tid?
Jo den har faktiskt lyckats ladda hem ett avsnitt av true blood.

ETT avsnitt.

Någon mer än jag som känner att en av oss lider av en fruktansvärd brist på produktivitet?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0