No show

Vem i hela friden träffar en tjej på fredagen.. snackar i flera timmar om saker som faktiska är vettiga! Säger att tjejen i fråga inte är ens typ och att det är bäst att vi aldrig ses igen för att hon är en sån som man blir "attached to" och han verkligen inte vill bli det och sedan skjutsar hem henne klockan sju på morgonen från baren och man skrattar och har så sjukt kul tillsammans..

och så vaknar man på morgonen och tänker att vilken underbart härlig kille som jag ju aldrig kommer träffa igen och allt är fine tills han ringer och säger att han vill träffas för att det var något som han vill säga.. och så bestämmer man att man ska ses på kvällen på ett speciellt ställe och man väntar en timme men eftersom man inte satte en direkt tid och man har utflykt dagen efter så kan man ju inte vänta hela natten heller

OCH SÅ DYKER HAN INTE UPP?!?!?



jag menar vad är det för fel??? jag bryr mig inte så illa om att inte se han igen, det var ju lite det som jag förväntat mig att inte göra men att ringa och stämma träff när man inte ens tänkt att komma?!?


ja jag säger då det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0