ordbajs

sitter ännu en gång och tittar på utbildningar.. eller ja, jag vet ju egentligen vad det är jag vill läsa! juridik eller ekonomi. Men eftersom jag inte har matte C så blir det med all säkerhet juridik.

Illa töligt att jag är så dum att jag inte ens ansökte. jaja, nu tror jag iaf att jag vet vart jag vill tillbringa vintern.. sen får vi väl se om jag får det. Behöver en sicilienpaus.. känns inte lika illa att tänka på att man ska härifrån, herregud kommer att gråta ögonen ur mig över att lämna teamet men vardagen här börjar verkligen tära på mig, både mentalt och fysiskt.

Igår var det skit. Okej, La Giara är helt grymt ställe, men att gå ut när man är så trött att man inte ens orkar le kan ju inte annat än vara en dum idé. Jaja, ikväll ska jag gå hem och bara vara.. åh så skönt! How I met ypur mother marathon. Imorgon Randazzo.. himla kul utflykt faktiskt. och speciellt när man bara ska studda och inte behöver bekymra sig om något egentligen.

Nu längtar jag bara efter en dusch.. ska bli kul att se om varmvattnet har lust att dyka upp idag. Man kan ju hoppas.

Ibland tänker jag på det som var. Jag tror inte jag saknar det, nej det känns inget. Men det var enklare då.. livet hade rutiner och även om jag älskar mitt liv får man ju erkänna att det är fyllt av kanske för mycket självständighet och otrygghet ibland,


Är det såhär frihet känns?

eller vill jag bara ha för mycket?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0