Umba ba barababe

Ikväll är det bra

trots ännu ett weird samtal och ytterligare ett missat uppdykande (vad är det för fel på människan?!?!) är kvällen tå topp med Carita och Peter!

Barapa ba papa americano live utanför dörren och en helt okej temperatur (surprise!) gör det till en behaglig känsla i magen.. en enorm middag på La conquelia bidrar väl det med :) Mitt liv när jag slutar som guide kommer bli lite av en chock.. ska jag börja betala för alla räkcocktails, brushettor, involtinis, pizzor och ja allt som jag stoppar i mig kommer jag ha råd att äta fem gånger i månaden ungefär.

fast kanske dags att sova.. imorgon är det tisdag och flygplatsdag vilket innebär att jag ska upp vid sex (!) Att det är tisdag innebär också en annan sak..

Om exakt en vecka kommer min fina Sissel <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0