Bara så mycket om allt

God I'm such a sucker on uppdates..

I know, jag vet


Idag är det me och Tarulainen i en liten bil med ACn så högt att det blir minusgradet vilse på Sicilien. Det behövs med lite flykt härifrån, eller ja.. inte för min del egentligen men för min finaste Taru. Trassel trassel det där med känslor va? så varför ens orka egentligen?

Är glad att se från distans, är det inte trist utan kärlek? nej, självklart ensamt ibland men ja.. egentligen inte ens det, närhet är inte svårt att hitta. Men på tal om kärlek eller liknande former fick jag en av de fräckaste dissarna igår.. fast vem dissade vem? jag vet inte, det var förvirrat.. i varje fall så efter att inte ha svarat på hans sms och verkligen varit kall och ointresserad insåg jag att jamen han har ju verkligen humor! riktigt trevligt kväll och även om jag fortfarande höll distans så visade jag ändå lite intresse!

men så vad händer? jo efter att tackat nej till en promenad på stranden sitter vi och pratar i grupp när han säger att han måste hem, okej fine inget konstigt om det inte vore för att en tjej drar med sig han tio meter bakom mig och så står de där och håller hand och hånglar.. jag menat KOM IGEN! va?

haha, okej ännu lustigare att jag gör en så stor grej av det men ja faktiskt var det inte lite fräckt.. men jag får erkänna att jag måste småskratta åt det lite nu i efterhand.


yes yes, idag smälter jag.. det har jag visserligen gjort den senaste veckan men idag är det ILLA. hur varmt får det bli? man svimmar nästan av att ligga på stranden.. it's bad.

vad ska jag skriva om? mitt liv är min vardag (surprise va?) så alltså hittar jag inget spännande att skriva om även om det händer saker hela tiden, man vänjer sig! faktiskt.. både vid Ciosco häng med halva Naxos till två varje natt, kalla vita viner på fancy terasser, scooterfärder i 100 nedför berg, att varje dag flyta omkring i havet.. ja allt som jag inte kunde göra hemma och som jag verkligen velat veta mer om.. ja det är ju här nu och jag kan inte skilja på vad som är spännande längre..


nu blev det ett långt inlägg, min kollega ska i vaje fall på semester nästa vecka; Milano, Barcelona och Paris.

jaja, vissa har det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0