Disasterous

Jag måste lära mig riktig Italienska fort.. det här funkar bara inte. Har nog aldrig haft så här stor maktlöshet i något sådant här.

Blä.

Ni vet det första The Sims spelet.. där simen hade en grön liten mätare över huvudet och när han var utan energi så var man tvungen att lägga han ett tag men man tyckte det var så tråkigt så man bad han bara sitta på en stol några sekunder så att mätaren precis höjde sig över det röda så man skulle kunna tvinga han att göra roligare saker istället..

lite så känner jag mig nu.. jag tar mig en timmes sömn när jag kan och så lever jag på det tills jag behöver en timme till, nästan varje natt blir det tre timmar och sedan en timme efter att man kommer hem från stranden.


Min dag idag var KATASTROF. men imorgon ska jag bara studda så det har inte så stor betydelse.



- What do you laugh about?
- nothing..
- yes it's something, you have been looking weirdly at me the whole day..
- well.. you are just like... a walking disaster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0