:)

Denna gång finns en helt rimlig förklaring till att jag inte uppdaterat..

I Fredags behövde vi skjuts till en fest, så jag gick ut på gatan helt enkelt och stannade första bil som passerade. Detta råkade vara en dösnygg cabriole med en ännu snyggare förare. Student i Catanja men lov nu vilket förklarar varför jag adrig sett honom innan. Så efter att umgåts lite (inkluderat en underbar åktur längst med strandpromenaden för att se ut över Taormina och havet ^^) så frågar han om jag vill följa med ut till hans yacht på lördagen för att sola och bada.. Oturligt nog jobbade jag på dagen men kvällen hade jag fri :D så jaa...


Ibland alltså, ibland har man tur.


Dock finns är ju problemet att vår kommunikation är gabska knapphändig då hans engelska är ungefär lika dålig som min Italienska. Men jaja, det är ju sånt som går att lösa.. man kan väl inte få allt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0