Jag vill

idag vill jag hem hem hem.. fy bubblan vad jag vill ha en lägenhet som jag trivs i och som jag vet att jag kan stanna i åtminstone några år och jag vill kunna prata svenska varje dag och lyssna på nyheterna och faktiskt bry mig för det de säger påverkar mig och jag vill kunna ha en katt och så vill jag kunna fylla min frys med massa mat utan att tänka på att det aldrig äts upp och jag vill laga mat hemma och inte äta ute varje dag och ajag vill plugga något som är intressant och jag vill leva där det regnar mer än fem dagar per år och jag vill ha trygghet och jag vill åka och shoppa på gina tricot och JC och jag vill slippa se alla Luis Vuitton och Prada väskor och behöva ha likadana för att vara en del av det hela och juste, jag vill ju vara en del av det hela men det kan man inte när man bara är här för en sommar för då blir man aldrig en del av det utan vetskapen om att det är flyktigt lever hela tiden sida vid sida med än hur mycket man än skrattar tillsammans och skrattar tillsammans gör man förresten inte med tjejerna för de tycker vi är hot och hot ska man eliminera.


ja.. jag har alltså hemlängan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0