Lördag

There will be sunshine efter rain
these things has always been the same
so why worry now.


yey, rekord i minimum antal sovtimmar inatt: 2h. Och sen en låång väg till Siracusa för att studda. Men är inte så trött som jag kanske borde vara utan känner mmig ganska peppad för ikväll ändå. Men oj, inget kommer kunna slå gårdagen! fy bubblan vad kul vi hade det! Kan dock i mitt stilla sinne undra vilken bild folk här har av scandinaver..


imorgon är jag leeedig. FY BUBBLAN vad skönt det är att gå ut med den vetskapen. Funderar på att göra något produktivt med min dag men som det ser ut nu så lutar det nog bara åt strandhäng.. eller båt? ;)


Och snart kommer ansökan för nästa dest. ut :) lite nervöst och väldigt ledsamt men också lite förväntansfullt! håller mina tummar så hårt att de blöder!


but now... GELATO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0