Supermario

OMG vad jag är trött på den här värmen.


Helgen var verkligen skitkul, både fredag och lördag på Marabú och så mycket dans att jag nu har skav UNDER fötterna. yey men det är väl så det ska vara :) Mr. M. är mig ett mysterium.. men orkar inte detaljera, han kan vara en av de snyggaste jag vet men jag vet inte om det är värt det

hur ska man göra med en kille som snackar med ALLA utom med just mig.. vägrar att titta mig i ögonen men å andtra sidan hela tiden är runt mig, kysser mig och som näst intill slår ner andra killar som försöker dansa med mig?

jaja.. jag antar att jag får skylla mig själv om jag fortsätter träffa honom.


Igår kastade jag nästan en glass i huvudet på en liten pojke. Och jag skrek så högt att kanske någon i australien kan ha undgått att höra men annars tror jag att jag täckte in världen ganska bra.. allt för att en kackerlacka sprang över mitt knä. En hel strandpromenad stannade upp och stirrade på mig och min glass. Kul.

Idag ledighet så nu ska jag springa iväg till stranden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0