Det går bra nu

Gud vilken enorm huvudvärk jag har införskaffat idag.. den här jävla solen går mig på nerverna till den rad att jag faktiskt kom på mig själv med en helt makalös längtan efter regn och en molnig himmel

Idag var det 38 grader varm och imorgon ska det bli 42. Värmen är det enda jag tjatar om men den driver mig till vansinne. H.e.r.r.e.g.u.d.


Men värmen till trots kan jag för mitt liv inte tänka mig att lämna det här stället.. får nästan panik känslor när jag tänker på att det kommer ett slut. Det är till och med så att jag överväger att stanna.. eller i varje fall komma tillbaka nästa sommar efter alperna. Jag vill inte lämna Italien, helt ärligt tror jag att jag kommer flytta hit på riktigt någon dag


Livet är glassigt i varje fall, en del småbekymmer men kanske ganska angenäma egentligen så jag klagar inte. För lite sömn och för mycket sol och alkohol men det kan man leva med det också :) och snart är det helg.. det är bra.

Det är jäkligt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0