modifiche

plenerna på en filmkväll förblev just planer.

istället tillbringades kvällen på partyplacet med stort P. Meridien, fy bubblan vilket najs ställe det är, fem dansgolv varav stranden är ett av dem, folk i multum och sjukt bra musik! Det gillar vi!

Dock blev det lustig transfer till och från.. två och två på scootrar i korta klänningar och högklackat och.. hjälm. men okej, det var ganska värt det, både för att han var sjukt snygg och för att det verkligen var riktigt mycket skratt!

Jag har nog alltid varit en ganska förståndig person, i varje fall är det så jag sett på mig själv men nu de sista veckorna är det som att jag tappat ordet förnuft ur mitt vokabulär. Jag vet inte om det är bra eller sorgligt. Jag går runt i ett sånt där "jag bryr mig inte" töcken och gör bara det jag tycker är kul eller inget alls, snitt på fyra timmars sömn varje natt och utekvällar till fem mitt i veckan.



La mia unica paura è quella di rammarico
Il mio unico rammarico è quello di paura





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0