Utvilad!

Sov hela åtta timmar inatt! yey hade glömt hur underbart det kan vara att vara utvilad :) helt andra perspektiv idag och bra mycket lättare att bara skita i vissa saker.

Vet inte riktigt vad jag ska göra på min siesta nu bara.., gå till stranden antagligen! kanske beställa lite kläder med? lönen kommer ju imorgon :D Vara duktig och bredda mina kunskaper om våra utflykter också kanske.. är så underbart glad också för att mina käraste sissel kommer den 10e!! åh så underbart kul det ska bli! :)

inatt, Jam kanske? nytt ställe som öppnat så kanske vore värt ett besök?

annars en bra bok och min kära säng också! haha kanske man får lov att vara tråkig nu några veckor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0