vad gör det om hundra år när allting kommer kring?

Villrådig, gah så svårt det ska vara då! varför varför varför vill man alltid ha det som är svårt att få? och om man har det så är man ändå inte nöjd?! alltid mer.. Jaja, upp till bevis ikväll?

Utgång till Marabú.. och jag sitter fortfarande i min transferuniform. Men inte värt att gå dit innan ett ändå så det finns väl tid. Jobb imorgon vid sju dock.. najs.

Det är ju förjäkla trist att man inte kan tappa kilo i takt med att man svettas.. isf skulle jag vara ruskigt smal vid det här laget. Men ja, å andra sidan.. varför skulle naturen sammarbeta till min glädje. Deppo idag! blök.

Nä nu måste jag ta en iskall dusch och peppa lite, musik och lite vin så är det fixat. Haha egentligen..


who cares?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0