Värmeslag

Nu har jag försökt traggla med photoshop i en timme och fortfarande fungerar inget som jag vill

gud jag ger upp

Det är så varmt så jag egentligen inte ens orkar sitta och skriva.. än mindre jobba! Det som hållit mig uppe idag är tankar på vintern och alperna. Får jag inte den placeringen börjar jag gråta och kommer aldrig sluta.


jaja, det är ju ett tag kvar.

Idag får det banne mig bli en lugn kväll, fredag till trots. Egentligen tror jag hela helgen får bli ganska lugn.. inte för att jag måste men det känns verkligen som att det är det jag vill, nice va? jag gör vad jag vill. haha

okej jag kan erkänna, jag börjar bli galen, det är för varmt för att man ska kunna fungera normalt.


Jag klarar inte av värme. egentligen hatar jag sån här värme.. snö däremot..

tänk att rulla runt i den.. 
känna svala fläktar på huden..
eller bara helt enkelt stoppa ner hela huvudet i en snödriva..

okej.. nu stänger jag av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0