Inte så bra alltid

Jag vet att jag är sjukt dålig på att uppdatera men det har sina orsaker

först och främst för att jag inte har internet hemma ännu och det bara är jobbigt att springa till något café, så när jag väl är där så blir det bara de viktigaste som ordnas. Men en annan anledning är för att jag inte vill skriva när jag känner mig såhär deppig.

För ja det gör jag mitt härliga liv till trots.

Missförstå mig inte för jag vet att jag är lyckligt lottade och allt borde vara frid och fröjd men jag kan inte lägga åt sidan den där gnagande känslan av att jag tappar bort mig själv. Saker är inte roliga längre, jag vet inte vad jag ska göra och jag är arg på mig själv för att jag blivit en sån fegis.

Önskar så mycket att jag kunde gaska upp mig själv och bara börja gå framåt igen, vilken väg det nu än blir.


Jag behöver lite av den där tilltron som jag förr simmade i.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hur går det på Teneriffa? Träffat några BA folk än?

Dansken som jag snackade om? :P



2010-10-24 @ 22:20:53
URL: http://sarakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0