Alla hjärtans dag

Vaknade idag och var glad för att jag hade en supergod youghurt i kylen.

ja.. alla gläds vi åt olika saker tydligen.

En annan sak som slog mig var att det är alla hjärtans dag idag. Ni förstår här är det inte riktigt lika hypat som hemma utan det egentligen enda tecknet jag sett ute i affärerna var att HyperDino sålde jordgubbar i en hjärtformad ask. Så det är okej att missa det.

I alla fall, låg och tänkte en stund och insåg faktiskt att jag var lite melankolisk. Det är gött det här livet jag lever och oftast trivs jag alldeles för bra med att vara ensam, men idag kändes det som jag hade velat vakna upp bredvid någon istället. Jag vet att det inte går ihop med mitt val av liv, vissa klarar av det medan andra inte kan pussla ihop saker så bra. Men trots att jag tillhör den senare kategorien så tänker jag mig att kanske, kanske kan jag det! Om han också hade ett liv med drömmar och ambitioner.

Så ja, jag sitter här i solen och försöker sända ett mentalt meddelande till min blivande man att för bövlen dyka upp snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0