Om 10 år bor jag alltid såhär

Nu har jag glömt bort min blogg i tre dagar.. men det har varit mycket på gång!

Mina biljetter till sverige är bokade och klara! kikar fortfarande på färja till Åbo. billigare att resa dagtid och bekvämare att resa natt.

Internet kollapsade på kontoret.. innebar en smärre katastrof och jag är helt slutkörd när det gäller jobbiten. Men kära Mr. DM ordnade en kick off/down på vårt lyxhotel. Helt underbar natt med alldeles för mycket god mat och ett helt underbart rum! Länge sedan jag dansade så mycket också.

Behöver verkligen en semester, känner mig så urlakad och tom på energi. Försöker hitta olika sätt att komma på rätt väg igen men faktum är att jag är slut. Så mycket energi går åt i jobbet och de sista veckorna har sugit musten ur mig.. längtar så mycket att få komma hem och bara existera. Inte göra någonting som är ansträngande.

Ledig idag, har legat vid poolen och solat men det är förhimla varmt! sommaren är i antåg. Funderar på att gå och handla, men då måste jag duscha först och det orkar jag inte.

Vilka problem!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0