längtan

Hemkommen från byn. Tidigt jag vet, men orkade inte följa med de andra till Tibu.

Värd kväll, har inte haft såhär kul på länge. Men dock står vissa saker klara och jag är så glad för att få det lagt framför mig. Jag vet ju egentligen men ändå så försöker jag ändra på det. Nu kan jag inte bli mer säker.

Riktigt, riktigt bra kväll.


Upp om 4 timmar till Loro Park. Döden.


Det är en stor skillnad mellan att längta och sakna. Hittils har det dock varit diffust för mig. Nu kanske jag greppade det. Det känns bra. Så jäkla bra. Ikväll är en sån där kväll man längtar men man vet inte vart.

Är berusad, man måste se mina tankar för att förstå. Ska sova inget vettigt kan printas vid sådana här tillfällen.


Men vad bra det känns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0