Piercing och magont

Hade tappat min piercing och hålet växte såklart igen efter någon vecka.. men så tänkte jag att jag inte hade lust att betala massa pengar för att ta om det så köpte ett nytt smycka och tryckte helt sonika genom det. Nu hade det ju inte växt igen hel precis men ändå. Inget jag rekomenderar. Fy jäklar vad ont det gjorde och nu så tror jag att det kanske börjar bli infekterat. Tur då att Aloe Vera finns. Mirakelmedel!

Hoppade middag med tjejerna då jag har smärtor i magen som inte är av denna världen. Fick någon tablett av johanna så för stunden är det okej, får se hur det blir imorgon.. börjar jobba vid åtta.

Har egentligen inget vettigt att skriva, ska titta på "THE Secret" och få inspiration.


och läsa, en på huvudkontoret i stockholm sände mig massa svenska tidningar.

Det är lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0