Siam Park

Sitter hos Sofia och Sofia med en smirnoff ice i handen och Nik & Jay i öronen.

Saker är bra, livet är bra.

Alex tvingade mig att åka Tower of Power idag på Siam Park.. en 26 meter lodrät vattenkana, gud vad nervös jag var! men kul!!! Killen i säkerheten uppe gav mig en puss innan åket och bjöd ut mig, synd att man var för nervös för att ens reflektera om han var intressant.

Imorgon kommer jag dö, har bokat in oss på Loro Parque. Upphämtning kl 08.25.. vad gör man inte när man har besök? frågan är hur man kommer se på det besöket imorgon vid kl. 07.00. Aja, ska banne mig få pussa ett sjölejon den här gången! placera sig strategiskt.


Ikväll är jag glad och taggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0