Snuggo

Precis varit och gymat, glömde borste så sitter här med blött och tokrufsigt hår på kontoret. Bryter fint till uniformen.

Körde verkligen tills jag hade blodsmak i munnen idag, trots en enveten ovilja att släpa mig dit innan känns det bra nu!

En av anledningarna till mitt nya gymintresse kanske delvis också kan vara ägarens barnbarn. Det är nämligen så att ägaren till gymet är den spanska versionen av Magnus Samuelsson. Dock ska tilläggas att han är 70 år och helt sjuuukt stor! muskler muskler och muskler och tränar de gör han varje dag.

Men för att återgå till det intressanta, hans barnbarn jobbar i gymet och shitt och pitt och mandelröv den killen är snygg!!! Om man så hatade träning kunde man gå dit enbart för hans skull.

funderade lite på att ta ett kort på han i smyg så ni kan få se, det som komplicerar saken är ju att den enda kamera jag har att tillgå är en systemkamera. Så det här med diskretion kan ju bli problmatiskt.

synd. Men ja, ni kan ju föreställa er i alla fall.




Kommentarer
Postat av: Sara

Fan vilket problem där med systemkameran.. men du, gör som jag, ta reda på namnet och facebooka ;)

Här har du bild på mr M..

Yes det är tillåtet att skratta men glöm för guds skull inte bort kroppen.



http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100000366944803

2011-02-02 @ 22:20:59
URL: http://sarakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0