stress

Hemkommen från stallet och uppkurad i sängen. Lektionen gick super och lilla gumman skötte sig perfekt trots att stallets hingst reds på samma ridbana!

Men vilken dag.. Galet mycket på jobbet! fast får erkänna att jag tycker det är som roligast då, när man har något att göra! Vi får ju 6 extra flyg i veckan hit ner med dem som skulle till egypten vilket är en hel del! men det ska bli kul med en utmaning :)

Stressat järnet också, mitt kort slutade fungera när jag skulle ta ut pengar för lektionen, sen så fanns det ingen taxi utanför kontoret!? ´det finns taxibilar överallt och utanför vårt kontor står de jämt och jag menar verkligen jämt! men icke.. den enda dagen jag verkligen är stressad finns inte en skymt. Och när han så väl kommer är det den segaste, mest makliga spanjor jag någonsin mött! jaja.. fram kom jag. Och ett av stona hade fölat! :) en liten palominohingst.

Iväg på Rock Story strax.. en musikaluppsättning. Är helt seg i kroppen och orkar inte men "mandatory". Så det blir ju bara att pallra på sig kläderna och ta en taxi dit.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0