Teknikproffs

Är man lite kung eller?!

Min VLC Media player har blivit värre och värre för varje dag, Narnia var jag ungefär tvungen att gissa mig till vad de visade och basera min filmupplevelse på ljudet då bilden totalvägrade sammarbeta och så har det varit i flera veckor med alla filmer.

Men, MEN nu så tog teknikcellerna överhand och jag lyckades helt på egen hand söka upp vad jag behövde, ladda hem det och installera det samt hämta en ny uppspelare!

Och tilläggas ska att om det funnits medalj att få i "sämst på teknik" så skulle jag vara en ruskigt stark kandidat.


Men ja, jag antar att mina tester på IBM gav något trots att jag googlade varenda fråga! vilket påminner mig om att om jag någonsin börjar anställa folk aldrig skicka hem ett test på färdighet så de kan utfylla det på egen hand.. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0