Till Tjejen som ska till Teneriffa.

Du kära vän som idag kl. 16.35 spansk tid sände mig ett meddelande på Facebook som innehöll följande mening: 

" Om inte så kan jag nog se till att jag tar mig en resa till den lilla ön för att ge dig en spark i baken. På det sättet kommer nog minnena om mig flyga upp till ditt minne. Se nu till att höra av dig för jag brukar göra som jag säger..."

Mitt svar på det mailet kommer utebli. Det är nämligen så att jag VILL att du kommer hit, det där med spark i baken kan vi ju diskutera vid din ankomst men då jag tror på det där med att du gör som du säger förväntar jag mig alltså från och med nu ett besök från Dubai.

Det var trevligt att få det här beskedet. Jag saknar dig och är mycket glad att du lade fram en möjlighet för mig att få se din kära nuna igen.

Så tack och bock!

Med vänliga hälsningar

Kina



Kommentarer
Postat av: Linn Carita

Tusan!!! varför blir jag ibland så upprörd att jag skriver ock säger sådana här saker??? Inte så trevligt med en spark i baken liksom =P



Se till att stanna längre än 4 April så kommer jag resandes med ett par träskor i bagaget ;)

2011-02-13 @ 22:31:07
URL: http://linncarita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0