Söndagsmorgon

Sitter på jobbet med en kopp svart kaffe och trötta ögon. Svart kaffe smakar egentligen inge bra men mjölken är slut och kroppen muttrar efter koffein. Daniel åker hem på semester idag, har bett han köpa med sig koffeintabletter. Vågar inte äta dem man köper här.. allt är så överdoserat.

Drömde att jag födde barn inatt, andra gången samma vecka jag drömmer det.. ska man bli orolig?

Har lite träningsvärk i magen, egentligen inte så illa utan mer angenämt att känna att man gör något. Iväg och rida vid halv fem, öva mjuka galoppfattningar. Jag blir lite studsig ibland och hetsar fram galopp, hemläxa. Jobbigt bara att rida när man blir så varm, får hoppas det blåser lite.

Längtar lite hem, inte så som gånger förut men saknar hemmakänslan, vill gärna ha semester. Omöjligt, har frågat och eventuellt tre dagar.. kanske inte värt.

Det är bra känslor, men jag längtar till Italien ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0