A lack of colour

Hemkommen efter en lååång dag som avslutades med sen lunch med Dan. Hamburgertallrik. Gud vad exotiskt.

Är det inte konstigt egentligen, här är jag ute i världen och far, benämner mig gärna som internationell och sugen på att hela tiden testa nya saker. Men när det gäller mat har jag en fruktansvärt sorglig vana att falla tillbaks på pommes och hamburgare.

Något annat som är sorgligt är att jag stått för mycket med en sida mot solen i uniformsskjortan och har bonnabränna på en arm. Står sig vackert mot den rosa tröja jag för tillfället bär.

Bild från Los Gigantes. Säga vad man vill om Teneriffa men visst finns det platser som tar andan ur en!




58 dagar kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0