Älskade häst!

Sitter helt utslagen i sängen och fryser och äter glass.. oslagbar kombination va.

Var ute i stallet idag, slet som ett djur på ridbanan med mitt monster.. var ganska mycket blåst och ridbanan ligger precis bredvid ett stort bananplantage så varje gång det blåste extra i löven hoppade hon bostavligen rakt upp i luften. Men i slutet gick hon fint i form och min instruktör som tränade en annan elev på ridbanan bredvid gav mig några fina kommentarer!

 Och trots allt bök så älskar jag det så jäkla mycket, att stå och borsta av henne efteråt och ha en mule i nacken som blåser bort håret och kittlar en, skratt och tjo med alla andra i stallet och sitta vid ridbanan titta på träningar och småprata om allt möjligt, lukten av varm häst och läder!


Träningsvärk från helvetet sen igår och är så trött så jag fryser. Men lite banan och så ner under täcket för att se nya Narnia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0