Destination unknown

Suttit på jobbet sen åtta, fick en hjärtinfarkt när jag kom då det talades om att jag skulle köra en utflykt då guiden som skulle haft den vart sjuk.

Förstå mig rätt, utflykter är riktigt skoj men inte när man får veta det fem minuter innan och inte förberett någonting. Samt att att det var 2 månader sen jag studdade den.


Ikväll har vi "destination unknown" lite information om olika länder och jag ska få den stora äran att berätta om hur det var att jobba på sicilien. Imorgon är det också dags för att söka.. Min ambivalens till trots söker jag nog, följande blir det

- Sardinien
- Portugal
- Kefalonien

Chanserna på just de destinationerna är ungefär 3% stora. Men strunt i det, söker man inte får man det ju inte överhuvudtaget. Men å andra sidan är jag ju ganska säker på att destinationen för min del börjar på S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0