flygdags

Har sovit ungefär en kvart inatt. Rekord.

Låång diskussion med mamma och pappa igår om framtiden. Kanske saker klarnar något, kände att jag fann lite tillförsikt igen :) nu jäkla får jag ta mig i kragen och finna ut vad det egentligen är jag vill göra med mitt liv! Åka hem och hitta lite "hemmakänsla" plugga eller fortsätta virra runt i världen.

Måste duscha och sen iväg till flygis, älska arlanda men hata flyga i 6 timmar. Tänk att det fanns en gång i tiden jag tyckte det var spännande att flyga.. tragiskt.

Något annat som är lite tragiskt är ju att jag ätit upp 4 kindechokladbitar och klockan är halv sex på morgonen.


Jaha ja, spännande att se var natten ska tillbringas. Liggandes på hotell på fuerteventura eller i min trots allt älskade dubbelsäng i lägenheten på teneriffa. 



färdlektyr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0