Kameler och sömn

Hade lite svårt att somna så har suttit och pysslat lite med bloggen och voilá!

Vad tycks?

okej, nog är det väl inte superbra med övrigt än headern men sånt kan jag överhuvudtaget inte styra med så det får vara som det är. Ni får helt enkelt låta bli att kolla på det!

usch övertrött så till max att jag inte kan somna. Bra där! Lite musik i öronen kanske kan lugna.. mammas gamla husmorsknep med varm mjölk också. När jag var liten hade jag ofta sömnproblem och då kom den där varma mjölken ofta fram.. man fick dock skynda sig så det inte blev en hinna på, huh det var otäckt. Fick alltid en liten bild i huvudet av att sömnen var som en karavan och att mjölken var mitt enda rep till dem så jag inte skulle tappa bort den.

Nej, jag var inte särskilt normal som liten heller.



Det var jag och John Blund på varsin kamel mot sömnens rike!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0