Kontoret

Minipanik på kontoret då alla har ångest över vad de ska välja, idag är sista dagen för ansökan till vinterdestinationerna. För er som undrar så går det till på så vis att man söker tre val, skriver en motivering och inom två veckor får man reda på vart man ska bo under 6 månader. Ofta är det inte ens på en av de tre platserna man valde.

Denna gång tog jag ju platser där det är extremt liten chans att komma till så troligen sätts jag på annat håll. Inte så intressant dock.

Men ja, det bidrar ju till en hektiskt stämmning här, tur dock att det arbetsmässigt är lite att göra. Jag som inte orkar hetsa och redan sänt ansökan sitter istället och googlar roligare saker, som bilder på skidåkare och snö :) ge mig!

För övrigt är det 28 grader varmt idag och strålande sol. Om ni nu undrade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0