Kväll på balkongen

Vi fick ta hem lite tidigare från jobbet idag då de skulle spraya hela kontoret med gift. I förebyggande syfte för kryp.

Tog mig en lång löprunda och hoppade ner i badet sen, var ett tag sen så härligt att mjuka upp musklerna lite. Sitter nu på balkongen med en filt och levande ljus och försöker läsa kompendier till i sommar. Långt kvar kan tyckas men det är mycket som ska in och jag vill verkligen kunna allt!

Danskarna har fest, lite sugen var jag på att gå innan men börjar tidigt och det är trist att gå hem när alla andra drar vidare. Men värker skönt i benen efter löpturen och är sådär härligt trött i kroppen efter att ha legat i varmt vatten så länge så är ganska nöjd med att ha stannat hemma.

Imorgon har jag siestapass så får hålla tummarna för att solen vill skina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0