Nattvandring

Inatt skedde något märkligt.

När jag gick och lade mig igår kväll hade jag på mig trosor och t-shirt.
Imorse när jag vaknade hade jag på mig detta PLUS en tjocksocka.
Den andra låg på golvet bredvid sängen.

Alltså..

Någon gång mitt i natten måste jag ha gått upp, gått hela vägen till garderoben och tagit fram mina tjocksockor. Gått tillbaks till sängen och tagit på mig en av dem, lagt den andra på golvet bredvid sängen och somnat om.

Då undrar jag lite grann för mig själv: var det något fel på den andra strumpan?


jag minns liksom inte.



Kommentarer
Postat av: Linn Carita

skrattar.. Kina, har du börjat gå i sömnen?..

2011-01-25 @ 16:51:19
URL: http://linncarita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0