Pilutta dig!

Suttit och plitat med ett Astrid Lindgren collage, riktigt fint om jag får säga det själv! En fröjd för ögat.

Dock inget som kan läggas upp för allmän beskådning i form av en bild då mitt kära internet och jag för en never ending fight om hastigheten på uppladdningar. Jag anser att en hastighet över 3kb/s inte är ett helt orimligt krav men trots ändlösa diskussioner (läs skrik och bitmärken på vodafonenyckeln) tycks vi helt enkelt inte komma fram till någon form av förlikning.

4 dagen i rad jag börjar kl. 12 imorgon. Gurka. Jag älskar sovmorgon men är aningens lamt att inte få återse mitt kära näste förrän halv nio på kvällen.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Sara

Heej!

Vet du vad!

Jag kommer till Tenerife!! :D

Vann denna månadens flest dreamcatchers och priset är att åka tilöl Loro Parque och få en övernattning på Tenerife så nu ska jag bara kolla datumet så får du fixa din ledighet ;)



NICE!

2011-01-11 @ 14:56:16
URL: http://sarakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0