Sovmorgon

Vaknade vid 12 idag! men det var nog ändå ganska så behövligt.

Tänkte lägga mig vid poolen och sola en stund men så känner jag rastlösheten krypa och inser att det kanske kan bli en viljornas kamp att tvinga mig själv att ligga stilla i två timmar. Får kanske bli en löprunda längst med strandpromenaden. Nu har jag sånt pepp på att försöka ta tag i mitt liv så en bra början kan ju vara lite mer träning.

För övrigt är jag fattig som en ja.. väldigt fattig person. Men äsch ja, om tre veckor är det lön ;) och man ska väl inte sura i onödan allt löser sig ju!

Tänkte ta lite bilder på min lägenhet snart och lägga upp :) det är ju faktiskt möjligt nu!


och fy attan vad jag saknar vintern.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0