The love of my life

Har varit uppe hos Olli och ätit en MEGAmåltid, tzatziki med bröd, ris och gryta och så pannkakor med massa sylt. Självfallet viin till också. Prat om jobb och hemlängtan, pojkar och kärlek, framtid och dåtid. En kväll med en väldigt hög mysfaktor helt enkelt.

Berättade för dem om min stora kärlek här i världen.. den som betytt mest för mig av allt (nästan iaf) och som har och alltid kommer ha en stor del av mitt hjärta. Vem, kanske ni undrar.. och det ska jag tala om för er: Wictor! Min älskade lilla citroeng. Tyvärr så står han i detta ögonblick på en skrot några hundra mil härifrån och har tagit sitt sista hjulsnurr. Det är en stor sorg.


nu behövs lite sömn, imorgon är det jobb med siestapass. Innebär att jag förhoppningsvis hinner med lite nödvändiga saker såsom ligga vid poolen och bli brun och handla mat.

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: josefin

haha.. ja den lilla bil :P det va jag som fick äran att skrota den :P haha.. glömmer aldrig den gången du kom hem till mig i vetlanda å du hade kört på bara fälgen haha.. det är något jag aldrig kommer glömma :P.. saknar dig en massa :( kom hem snart!!! <3

2011-01-08 @ 19:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0