Trollkarlens lärling

Ligger i sängen och äter solrosfrön, massa levande ljus tända och balkongdörren öppen. Kvalitet.

Tittade nyss på filmen trollkarlens lärling. Jag som är en STOR fan av Harry Potter blev här en aningens besviken. Nej, den levde inte upp till några förväntningar. Velar nu mellan om jag ska sätta på Avatar (som jag sett två gånger redan) eller faktiskt gå och lägga mig riktigt tidigt ikväll.

Har varit så produktiv idag, jobbat legat vid poolen, gått en långpromenad och städat lägenheten. Nu är det sådär mysigt fint och jag är trött i kroppen, tänk om man kunde vara så duktig varje dag!





Bild från La Palma under inspektionsresa



La Palma, vad jag tyckte om den ön!


Kommentarer
Postat av: Miinaa

underbart att bo i värmen!!

2011-01-07 @ 09:37:01
URL: http://marinacarlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0