Ensam

Tog mig en fin promenad längst med stranden, vilken vacker kväll!

Lite ensam känner jag mig dock då Johanna är iväg med sin familj och Olivia inte var hemma. Danskarna är ju sjuka båda två och Tiina på smester. Jag behöver nya vänner. Och någon från sverige som kommer och hälsar på!! väntar och väntar gör jag på en uppbokning men icke, total ignorans möts jag av från allehanda hörn. Det är ju så man börjar misstänka att man är på gränsen till bortglömd.

Skrev en viktig text nyss. Kändes bra, imorgon blir det fler.

En annan sak som blir imorgon är bowling och spaa med teamet. Så underbart!



jaa.., önskar jag kunde visa några av bilderna jag tog men då mitt internet tycks ha inlett en strejk på deltid så känns det föga troligt att bilden kommer upp inom den närmsta timmen. Lägger det på en kudde av sammet och försöker igen imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0