Danskamorgon

Härligt kul morgon på kontoret! skratt och flum i mängder

Lite nervös för imorgon jag, men hur konstigt det än låter så är jag mest nervös för att få något jag vill ha, då blir det en kämpesvår beslutning. Får jag det inte så blir det med lätt hjärta jag somnar på källen.

Övar danska med Sara, hur ofantligt förvrängt detta nu än kan te sig inte minst i mina forna kollegor från branäs öron så tycker jag det är så himlens roligt att snacka. Kan ibland fundera på hur jag överlevde en hel säsong som skidlärare åt 70% danskar i vintras när jag verkligen inte förstod ett smack!

Nåja, ikväll spa med mina kära kollegor!









Bilder från promenaden igår!


Kommentarer
Postat av: Linn Carita

Åååhhh, vad niceigt =)

Det ser juh mysigt ut, inte alls som jag trodde. Älskar din nya heade gumman. Den passar perfekt för dig =)

2011-01-13 @ 22:01:57
URL: http://linncarita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0