Sällskapssjuk

Hemkommen efter ett härligt ridpass! Hade fortfarande kvar energi efteråt så gick hem istället för en taxi och är nu helt mör i kroppen! vet förresten inte om jag sagt det tidigare men det jobbar verkligen en ruskigt snygg kille med sån där härlig brittiska på gården! FYI liksom.

Företagsparty på Leonardos ikväll och hade nog varit kul att gå men är fruktansvärt tveksamt om jag orkar dra på mig kläder och smink och ta mig dit. Däremot vill jag verkligen inte vara ensam hemma heller.. usch längtar efter sällskap! skönt att jobba imorgon igen haha

Smält allt lite, men fortfarande väldigt glad! men än är det tid kvar flyttar ju inte över förrän i april så man får väl fortsätta leva i nuet. Måste måste måste verkligen ta tag i mina semesterplaner, annars blir det inge kul när man står där i sista sekunden och inga flyg finns eller nåt och man får ha en vecka här bara.

Nej nej inte okej.

Man in the moon - Nils Löfgren ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0