7 sanningar

7 saker om mig som inte så många vet!

  • Jag älskar saltgurka och kan istället för godis äta upp en hel burk under fredagsmyset
  •  Jag har en mjukiskatt som jag haft i 10 år och som jag fortfarande blir arg och ledsen för om någon av mina bröder gör något elakt med. 
  •  Min favoritfärg är blå
  •  Jag tycker faktiskt om att stryka
  •  Min hösta önskan är att äga och driva en egenstartad och framgångsrik hotellkedja som ska finnas över hela europa samt ha en firma som sysslar med investeringar.
  •  Jag är väldigt social men har svårt för att verkligen bry mig om folk sådär på riktigt, gråter sällan vid avsked men om jag verkligen börjar få en djupare relation till personen i fråga är det vänskap som kan hålla för livet från min sida. 
  •  Det utan tvekan viktigaste på killar och egentligen det enda som spelar någon roll är ögonen.

se där vad man kan sitta och skriva ihop när man har en trist siesta att inte göra någonting med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0