Tankar

Har stått i köket och lagat mat i en timme. Kikärts och kidneybönsburgare, ruskigt gott! Handlade lite vin och ostar med tidigare, en hel del vinkonsumtion här! strax upp till sara och färga håret också, börjar kännas lite dassigt i färgen.

Känner mig lite fundersam ikväll, det känns som världen står still. Att någon tryckt in en pausknapp. Allt går i sitt makliga tempo och jag vet inte riktigt vad jag tycker om det. Å ena sidan är det skönt att inte känna stressen att allt springer ifrån mig med samtidigt känner jag mig olustig med all den här passiviteten.

Sitter och kollar mycket på Norge, men det blir väl inte förrän till hösten. Sen lockar ju alperna ganska mycket, har tänkt mig att plugga upp matte C i sverige från augusti till december och sen åka iväg och säsonga på skidor igen. Saknar det så väldigt mycket.

Samtidigt saknar jag lite "vanligt" liv också. Ha en bil, lägenhet, vänner som inte bara bor över hela världen utan gärna lite närmre inpå. En verklighet helt enkelt.

Men var sak har ju sin tid och det känns så onödigt att skynda på saker. Man får ta det som det kommer.

Haha ibland har jag sån lust att bara skaka om mig själv, har en sån noja över att livet bara går och jag inte gör något vettigt och att jag snart är gammal och grå och alla chanser och möjligheter är borta och så när jag egentligen tänker närmare på det så inser jag att herregud! jag är egentligen bara 20 år.

Nej nu får det bli en tur upp till dansken och färga hår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0