flugor

En storstädning och ett enormt sofistikerat jagande av flugor senare är jag lite halvdöd i soffan! Tur då att jag har Mia och Klara att höja skrattfaktorn med.

Är lite lycklig över att alla flugor är döda. Konstig grej att vara lycklig över kan tyckas men då vill jag gärna brista ut i ett hysteriskt fnitter och säga; sov med 8 mentalt instabila flugor i rummet i 3 nätter och återkom sedan.  

Får mig att reflektera över flugornas egentliga syfte. Vad är poängen? Vad fyller de för funktion?

Det enda jag egentligen kan komma på är att de äter bajs, vilket heller inte riktigt känns som ett vettigt argument till denna fruktansvärt irriterande livsform. Så vad var grejen Gud?

Nåväl, nu vart det i alla fall godjöss till dem och ATT jag ska njuta av min sömn inatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0