gamla tider

Laang dag med massor av kramar och nyp i kinderna. Kina fem ar ar valkommen tillbaks till polen ungefar. Kul det dar, jag kan ga ca 10 meter pa gatan utanfor i sallskap med mormor eller morfar innan nagon okand person kommer framspringandes med ett utrop och slar sig for munnen och utbrister "nej men hereguuuud! ar det inte lilla Kina som ar tillbaks.. men OJ sa stoor du har blivit, jag minns nar du bara var (mattar med handen en halvmeter fran mark) sa haar stor och alltid gick runt har med morfar i hand".

Med tanke pa att detta ar vad precis alla sager funderar jag pa om det verkligen var allt jag gjorde nar jag var liten.. gick runt pa gatorna med morfar och halsade pa folk.

Riktigt trakigt att aka hem imorgon.. hade garna stannat langre. Men ska bli harligt att fa komma till stockholm lite, aven om det bara blir en natt. Ga pa Harry Potter, wihoo gissa om jag sett fram emot det!

Hittade lite gamla bilder pa morfars dator, harligt att se! annu harligare att jag forandrats en del sedan de togs, i varje fall den med orange klanning! haha men om jag inte minns fel hade jag en grym kvall den gangen!

Alskade gumman, saknar henne verkligen!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0