Kohana Polska

Imorse nar jag vaknade hade jag verkligen varldens harligaste kansla i kroppen, solen sken in och jag horde morfar ga och gnola for sig sjalv i koket. Underbart!

Har shoppat helt vansinnigt mycket idag! och alskaart! resten av dagen har gatt at till att halsa pa en miljon manniskor som alla har 300 anekdoter om min tidiga barndom att beratta, men som jag inte har den blekaste aning om vilka de ar eller vilket vad min relation till dessa manniskor ska vara. Har kallar man alla tant eller morbror.

Men i alla fall, jag har saknat det! har saknat mormor och morfar, har saknat skriket av barn som alltid och jag menar verkligen alltid springer precis nedanfor fonstret, ljudet i en stor stad, att prata polska hela tiden, den slitna atmosfaren som praglar gatorna.. det ar riktigt harligt att vara har och jag ar lite ledsen over att jag bara kunde stanna tva dagar.

Imorgon blir det ivag att halsa pa resten av tjocka slakten (och ickeslakten), dricka te med massor av socker och kanske eventuellt hinna med en svang till havet for att ligga pa en kritvit sandstrand med en glass i handen. Solen skiner till max har!

javal, nu far jag ga in till gammelstamcellerna och sallskapa framfor annu en dubbad serie med sa vardelost skadespeleri att man nastan blir imponerad. Karlek pa kvallar som dessa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0